29. září 2014
Kategorie: Lifestyle, PR

Náročný zákazník

Do obchodu s koženou galanterií vstoupil zákazník a počal se detailně zaobírat sortimentem zavazadel. Bylo zjevné, že potřebuje něco z tohoto druhu zboží, avšak tápe. Neví, pro co se rozhodnout.

Prodavačka mu pochopitelně nabídla svou pomoc. Protože od toho prodavačky jsou, alespoň tedy v polistopadové éře. Zjistila, oč tomuto kupujícímu jde, a počala mu nabízet to, co bylo k mání.

Co třeba taková taška do letadla? Perfektní na daleké i nedaleké cesty… Tahle, nebo třeba tahle, nebo co tahle?

Zákazníka ale nabízené nikterak nenadchlo. I zkusila zabrousit někam trochu jinam.

Že by třeba některý z kufrů? Velký či malý, v nejednom barevném provedení…

Opět narazila na hradbu nezájmu. Ani to nebylo to pravé.

A neuspěla ani tehdy, když mu nabízela cestovní tašky, batohy, krosny, zavazadla s kolečky i bez,… Ať mu ukázala cokoliv, nezavděčila se. A že mu jejich zboží nabízela dlouho, předlouho! Až do úplného vyčerpání možností a vlastních sil.

Ale neuspěla. A tak nakonec poslala onoho zákazníka… no víte přece kam.

Nevíte? Na daleko lepší nabídku skýtající internetovou stránku www.e-batoh.cz přece.

A byla to rada k nezaplacení. Dobrá rada, jež je nad zlato. Protože tam posléze i tento náročný zákazník našel to pravé. Stejně jako dozajista i vy.

Líbil se vám článek? Řekněte o něm přátelům: