12. dubna 2014
Kategorie: Další rady, PR

Reklama

Už v dětství se pan Radana rozhodl, že bude slavný. Jenže léta plynula a vytoužená sláva se ne a ne dostavit. Zkusil prorazit jako herec, potom jako zpěvák, spisovatel, sportovec, politik, vědec,… Ale vše marno. Ať dělal, co dělal, zůstával po celičký svůj dospělý život jenom docela obyčejným podnikatelem, který si vyděláváním na chléb svůj vezdejší žádné velké renomé nevydobyl. Byl naprosto tuctovým jedincem, nevybočoval z řady a nejslavnějším se stal zřejmě v okamžiku, kdy jej regionální veřejně prospěšná organizace pochválila v novinách za sponzorský dar.

Jenže to mu bylo málo. Jak těžce jenom nesl, že jej znají nanejvýš v podniku a v ulici, kde odmala bydlel! Jak jen prahnul po věhlasu!

A tak přímo zavýsknul radostí, když narazil na další způsob sebepropagace. Způsobem vlastně už delší dobu známým. Na zviditelnění se prostřednictvím potištěných reklamních předmětů.

To by bylo, aby nevešel ve všeobecnou známost aspoň tímto!

A tak se stal opravdu známým. Nejprve ve firmě, jež tyto reklamní záležitosti vyřizovala, a posléze i ve stále širším a širším okolí. Mnozí sice neznali jeho osobně, mnozí si nespojovali jeho tvář se známým jménem, ale v nouzi čert i mouchy lapá, jak se říká.

A tak všichni znali jméno Radana z polepů aut, reklamních cedulí, plachet, drobných plastových a kovových předmětů, brýlí a jejich pouzder, klíčenek, přivěsků, zapalovačů, škrabek, tácků, láhví s vínem, triček, psacích potřeb a pouzder na ně, kancelářských potřeb, diářů, desek, dekorativních potřeb, fotorámečků, zrcátek, nářadí, z reklamních tašek a batohů, ledvinek, ručníků, zimních čepic a šál, rukavic, ba i z bonbonů a dóz na ně, hraček, hodin a hodinek, elektrospotřebičů,…

A nakonec, těžko říci, zda právě kvůli tomuto, se o něj začalo zajímat i jedno z místních děvčat. Bylo krásné, přímo k zulíbání, což také nejednou činil. A nejen to.

Jejich vztah došel až tak daleko, že jednoho dne vyrazili na společnou dovolenou. V době, kdy bylo počasí takové, že nebylo zapotřebí deštníku či pláštěnky, potištěných rovněž jeho reklamou. Sbalili si jeho reklamně potištěné kufry, v nichž výsostné místo zaujímaly rovněž reklamní svítilna, kompas, keramické hrnky a misky, termo hrnky, nůž, plastové nádobí,…

A s jeho reklamními spacími pytli vyrazili do přírody. Skončil tam v lůnu přírody, a nejen přírody.

A dnes? Dnes musí lovit v hloubi své reklamní peněženky. A platit a platit. Byť přitom dosud nevěřícně vrtí hlavou. Ví, že o té dovolené používali golfové sady, lehátka, plovací kruhy, badminton, karty a další předměty s jeho reklamou, ale…

Vsadil by se, že si svou genetickou informaci, jež ho následně usvědčila z otcovství, svým jménem potisknout nenechával.

Líbil se vám článek? Řekněte o něm přátelům: